[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
Az alap matek lemaradt de most pótolom (péntekről9
Alap matek: 4m2 a szóba parkettája 1dm2, 2dm2, 4dm2 és 10dm2 van meg mennyi kell, hogy az egész szóba parkettája meg legyen (nem egybe kell kiszámítani hanem külön-külön) + T.:24cm2 ?mennyi az oldalak hossza?
És mind a kettő feladathoz kell táblázat és megálapítás.
|
Péntek (2019.02.22.):
Közép matek: TK.:151/40 d.,e 153//43 c.,d
Emelt matek: TK.:165/B16, B17, B18
Judit néni angol: a Stone Soupból elmetérképet csinálni (max.12 szó + razjz)
Erika néni angol: nem kaptak
Tesiből és énekből nem kaptunk.
Bocsánat, hogy csak most rakom fel!
Jó Tanulást!
|
Valaki légyszíves felteszi a Pénteki leckét? Előre is köszönöm. |
Sok szeretettel gratulálok az osztálynak a jól sikerült farsangi előadáshoz!
Kellemes pihenést, jó hétvégét kívánok!
Ancsa néni
|
Csütörtök (2019.02.21.):
Töri: 4 vázlatot írni a füzetbe (TK.:87-89-ig, egy rész egy vázlat)
Erika néni angol: mf.:34
Judit néni angol: tanulni: TK.:46 (Stone Soup) 15-20 mondatba kell tudni elmondani. + TK.:48/1 kérdések+válaszok és TK.:48/2 a 8 álítást leírni a füzetbe és el kell dönteni, hogy igaz vagy hamis
Nyelvtan: a füzetbe írtunk 11 igét és annak kell a jellemzőit leírni (pl.: mód, idő, ragozása, hányas sz. hanyadik sz. és jelentése) Igék: lakunk, lesznek, bolondulni fogok, megfogja, essetek, lássad, felajzza, álmodjatok, ébredni fogok, gurultak volna, fáznának
Emelt matek: TK.: 160/B10 158/B7 c. 160/ alul a narancssárgába lévő fejtörő
Jó Tanulást!
|
Bocsánat tegnap kihagytam a Judit néni angol lecket: mf.:39
|
Szerda (2019.02.20.):
Judit néni angol: mf.:
Erika néni angol: Nem volt, mert dogát írtak
Közép matek: TK.:151/40 a.,b.
Alap matek: TK.:140/20
Emelt matek: TK.:160/B9 a.,b. B4, b.
Irodalom: TK.:67/ előhang első verszakát megtanulni + füzetet tanulni
Természet: TK.:133-150-ig tan mert felelés lesz
Jó Tanulást!
|
Kedd (2019.02.19):
Töri: ami rész Sanyi bácsi kiosztott órán azt el kell tudni mondani (TK.:87-89)
Nyelvtan: mászik (vagy másik ik-es ige is jó) kijelentő mód, jelen időbe + hisz ige feltételes mód, jelen időbe + fűt ige, felszólító mód, jelen időbe ragozni (alanyi és tárgyasba is kell)
Honismeret: Vázlatok pótlása + Tanulni (TK.:83-84) és mf.:45-50ig
Közép matek: TK.: 148/35
Alap matek.: TK.: 139/19
Emelt matek: TK.: 157/B3
Erika néni angol: gyakorolni + tanulni a dolgozatra (múlt időt kell)
Jó Tanulást!
|
Hétfő (2019.02.18.):
Irodalom: Toldi keletkezését tanulni (TK.:65.oldal) Felelés lesz!!!
Természet: TK.:148-149 + füzetet tanulni és mf.: 77/1 a-e ig 78/3 Felelés lesz!!!
Emelt matek: TK.: 158/B7 a,b
Közép matek: TK.: 148/32, 33, 36
Alap matek: 1l benzin 340-ft 1-8 literig kiszámolni +táblázatba rakni és kordinátarendszerbe + Bio banán 1kg 560-ft (és ugyanúgy kiszámolni mint a benzineset)
Judit néni angol: a Stone Soup-ot leírni foghíjasan (mint órán) egy mondatban kb. 2 szót kell kihagyni + a lényegét el kell tudni majd mondani
Jó Tanulást!
|
Tisztelt Szülők, Kedves Gyerekek!
Kérlek, ne feledjétek, hogy hétfőn sűrű napunk lesz. Osztályfőnöki órán a farsangra készülünk, hozni kell ollót, ragasztót, filctollat, földrajz albumot. (nem mindenkinek, de osszátok el, ki mit hoz).
A farsangi ünnepség 22-én, pénteken lesz. A felső tagozat délután 2-től ünnepel. Várható befejezés: du. 5-6 óra. Kérem, hogy nyomós indok nélkül senki ne menjen haza előbb.
Témánk: a föld és a környezetvédelem. (Föld, mint elem, és nem, mint bolygó, de egy picit arra is kanyarodhatunk) A jelmezeket már megbeszéltük, remélem, készülnek a hétvégén.
Az eddig megszokott módon lehet ételt, italt hozni, de a terem nem lesz bezárva, így semmire nem lesz garancia. A tesi tanáriban még van az akadályversenyes vízből (nem mind; az ofő+-os beszélgetéseken volt, hogy adtam a gyerekeknek belőle), az is felhasználható.
Hétfőn a 7. órában ofő+ - filmvetítés. Eddie, a sas 2. rész következik. Nagy eséllyel nem tudunk teljesen a végéig menni, ezért a befejezést majd (valószínűleg) 25-én, az 1. órás ofőn nézzük meg. Akiknek a 6. órában nincs angol órájuk, azok a múlt héthez hasonlóan abban az időben megebédelhetnek (ha nincs befizetve valaki, akkor érdemes hozni szendvicset). Akinek angol órája lesz akkor, azoknak viszont az 5. óra után meg kell ebédelniük.
Más: kérem, hogy hétfőre hozzák be a félévi bizonyítványt azok, akik eddig nem tették meg (csütörtökön és pénteken is elmondtam, kik azok). Hasonlóan a kis lapokat is kérem hétfőre, amit Czilinger Edina igazgató-helyettesünk írt a szülőknek. Aki nem kapott (vagy elhagyta), annak kérem, hogy külön lapra legyenek kedvesek leírni a szülei, hogy beleegyeznek-e a felmérésbe, vagy nem. (A részleteket a bejegyzés alján leírom.)
Tombola: pénteken bemondták, hogy kérik a tombolatárgyakat. Eddig megkaptam Koritól, Letitől és Andrástól. (Korié és Andrásé be is volt csomagolva) Úgy tudom, hogy többen is felajánlottak ajándékokat – ezek nem érkeztek meg hozzám. Hétfőn legkésőbb ezeket is le kell adnom – kérem szépen még azoktól, akik felajánlották. – Köszönöm.
További programok: március végén lesz egy csütörtök délelőtti főző program, amire 15 gyereket vihetek magammal. Még van idő addig, így kérem, hogy gondolkozzatok azon, hogy ki szeretne jönni. Nyilván többeknek is szempont, hogy iskolaidőben van (kinek így, kinek úgy). Ami a program szempontjából fontos, hogy érdeklődjön a sütés-főzés téma iránt, tudjon csapatban dolgozni és természetesen aktívan, pozitív hozzáállással viselkedjen a foglalkozáson. Ételallergia nem akadály, csak előre kell szólnunk róla. Részleteket később mondok még.
Ahogy az idő javul, előtérbe kerül egy másik program is; a karácsonyi ajándék – bowlingozás.
Áron bácsival beszélek majd erről (szabadnap?), illetve a kirándulásra megszavazott időpont-módosítást is jóvá kell még hagynia.
Mindenkinek szép hétvégét kívánok!
--- felmérés tudnivalók:
Iskolánkban elindult egy project, melyben igyekeznek a speciális és a többségi tagozatra járó gyerekeket közelebb hozni egymáshoz. Ehhez programokat fognak/fogunk szervezni. Ahhoz, hogy ezek minél érdekesebbek legyenek, a gyerekeket megkérdezik/megkérdezzük a témáról. Ehhez kéri az igazgatóhelyettesünk a szülők beleegyezését. ---
|
Péntek II.15.
Alap matek: Tk: 135/ 16 a,b és eheza feladathoz a füzetbe rajzolniegy kordináta rendszert.
Közép matek: Tk: 147/ 31
Emelt matek: Tk/ 153/ 44 és a fejtörő b. Tk/ 154/ 46c
Judit nénis angol: Egy párbeszédet alkotni a pároddal és megtanulni, mert felelés lesz belőle nagy jegyre
Erika nénis angol: Mondatokat írtunk a füzetbe és azokat a múlt idejű mondatokat tagadó mondatba tenni, és 3.4 kérdést kell hozzájuk írni. A mondatok: I read an English book last summer in our summer house.
I went to the postoffice to end a letter.
I write my homework in the school yesturday afternoon.
I bought (buy) a new pulover in the shopping center.
I spent (spend) a lot a monay for the present.
Jó tanulást és hétvégét mindenkinek!
|
Csütörtök. II.14.
Judit nénis angol: Tk:46/1 amelyik szavakat nem tudod azt kiírni a szótárba és megtanulni.
Erika nénis angol: Tk:40/ Holidays című szövegből kiírni az igékat a füzetbe.
Töri: Tk:84-86 tanulni és a házi dolgozatot jövőhét péntekre (II22.-re) elkészíteni és leadni.
Nyelvtan: a kér ige feltételes módú és kijelentő módu igék ragozása jelen. múlt és jövő időben.
Etika: nem volt házi feladat.
Alap matek: nem volt óra
Közé matek: nem volt óra
Emelt matek: Tk:153/ 42. 43a
Jó tanulást!
|
Szerda. II.13.
Judit nénis angol: A Quizlet képeiről tudni beszélni. Mf: 36, 35/5.6. Tanulni a szavakat,mert holnap nagyjegyes szódolgozat lesz.
Erika nénis angol: Amilyen mondatok vannak a szünetben azokat angolra fordítani. Amilyen szavak vannak a füzetbe fordítani angolra és az angol szavak jelen és múlt idejét is leírni. A mondatok: Tegnap meglátogattam a nagymamámat. Tegnap nem voltam iskolában. Tegnap a nagymamámnál voltam. Hol voltál tegnap? Mit csináltál tegnap? A szavak: megy,szeret,birtokol van neki, lát,csinál utazik,gyakorol,hallgat,meglátogat,néz,sétál,úszik,hiányol,jön,játszik,tesz vesz visz,elveszít,telefonál,elmegy valahonnan,elfelejt,eszik,vezet,eltőr,kiabál,megérkezik.
Alap matek: Tk: 134/ 7. 11. Tk: 133/2.példa T hogy eltudjuk mondani.
Közép matek: Nem volt Házi feladat
Emelt matek:
Tk 151/ 40d.e. 41.
Irodalom: Arany János életrajzát tanulni, metrt dolgozat lesz.
Természet: Kisalföld. Dúnántúli dombság,Alpokalja tanulni.mert ezekből lesz dolgozat. Felkészülni a dolgozatra: Tk 139-147. Mf: 76/3. 77/4.6. Az Őrségi Nemzeti park állatát megnézni az interneten.
Jó tanulást!
|
Kedd II.12.
Hon és népismeret: nem volt házi.
|
Kedd. II.12.
Töri: Tk.80-83 tanulni és a Kőszegi,Egeri és a Szigetvári várrol vázlatot írni,úgy hogy ki volt a vezére,egy évszám és a vezér tette(i)
Alap matek: Tk: 132/5 és a kordináta rencert tudni leolvasni.
Közép matek: Tk: 139/ 17. 18.
Emelt matek: Tk: 151/39 l-p és a Tk: 151/40a,b
Nyelvtan: Mf: 34/7c és írtunk le igéket amelyeknek a személyét,számát,módját,idejét.alanyi vagy tárgyas ragozású és a jelentését kell leírni. Az igék: gurultak volna, legyenek, írhattunk, beszélni fogok, láttam
Judit nénis angol: nem volt órájuk
Erika nénis angol: Nem volt házijuk
Jó tanulást!
|
Bocsi higy mst irom de csak most tudtam meg hogy a tefnaoi közép matek házi az volt hogy 800kg meggyet gyűjtöttek össze a gyerekek. A kérdés pedig az hogy hány darab láda kell 800kg meggyhez.
|
Bocsi higy mst irom de csak most tudtam meg hogy a tefnaoi közép matek házi az volt hogy 800kg meggyet gyűjtöttek össze a gyerekek. A kérdés pedig az hogy hány darab láda kell 800kg meggyhez.
|
Hétfő. II.11.
Amit kaptunk lapot holnapra alá kell íratni. |
Erika nénis angol: nem volt órájuk
|
Lara Hétfő II.11.
Ofő: Gondolkozni a farsangi jelmezeken Téma: a föld és azt szavazta meg az osztály hogy két ember (Peti,Zsombor) tart egy hosszú barna vászont és a mögűl előbújunk ( pl: fa,giliszta...stb.)
Irodalom: Tk: 62. 63 Arany János életéből a lényeget kijegyzetelni.
Alap metek: Órai munka befejezése, ami az volt hogy egy autós az autópályán egyenes vonalú,egyenletes haladású sebességgel megy, a sebesság 120km/h. Fel kell venni egy táblázatot és egy grafikont amelyekbe azt kell írni,hogy az autós 30 perc, 1óra,1,5 óra, 2 óra, 2,5 óra, 3 óra és 3,5 óra múlva hol fog tartani. A másik pedig egy vonat egyenes vonalú,egyenletes sebességgel meg a palyályán. A sebesség 180km/h. Fel kell venni egy táblázatot és egy grafikont és ugyan olyan időmértékekkel kell kitölteni mint a az rai muka befejezésénél.
Közép matek: Egy nap a gyerekek 800 gramm meggyet szedtek. Az a kérdés ha egy rekeszbe 25g,50g,100g,80g,40 és 20g meggy fér bele,akkor ezekbe a rekeszekbe a 800 g meggynek a hányad része fér bele.
Emelt matek: Tk: 148/34 és a 149/37.
Természet: A Mf: 76/1ab, 74/3.4.5., 75/6
Judit nénis angol: A Mf:34.35 és a Tk. 46 oldalán lévő mesét tudni szóban olvasni és fordítani.
Jó tanulást!
|
[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
|