[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
2018.04.24. Kedd
Emelt Matek:nincs,mert tz volt
Közép Matek:Tk. 230/5. c) d) e)
Alap matekot nem kaptam még meg de,ha majd megkapom akkor kíírom
Erika néni Angol:amiket írtunk szavakat lefordítani
Judit néni Angol:Mf.60.+ összefoglaló mondatok tk 71 minden képéhez (1mondat 1 kép)
Töri:tk123.-124. tanulni Sanyi bácsi kéri, hogy holnap énekre hozzatok ellenörzőt.
Természetismeret: tk.173. kérdésekre válasz.
Nyelvtan: Ly és j szavak 10-10 étel + akinek van Magyar helyesírás szabályai 12. kiadása az egészítse ki a példákat a füzetben
A tegnapi irodalmat kiegészíteném azzal, hogy a 26. énekből is kell és nem muszály menni holnap de lehet.
|
2018.04.23.Hétfő Házi Feladatok:
Ofő:Tankönyv papír aláírása holnapra!; A névsorban utánad lévőről írni, amit értékesnek tartasz benne (tulajdonság) és 2 tulajdonságot amin dolgoznia kellene
Szorgalmi:Ancsa néni-tulajdonságok-min változtasson (ötletek,javaslatok)
Irodalom: Május 2-ra János vitéz utolsó 7 verszak tanulása (27 ének)
!Holnapra Szózatot megtanulni, annak akinek mondta Éva néni. Kedden és Szerdán felelés lesz belőle (Szerdán 2-kor a könyvtárban)!
Akinek nem mondta, annak tartalmat kell írni a János vitéz utolsó 2 énekéből.
Hon és nép ismeret: Tanulni Mf. 24-29. mert Május 14-én dolgozat lesz (doli)
Emelt Matek: Holnap TZ! Tk.228/12. 230./5 d) h) 231./13. b) 235./2. f) g) h) 236./11. a) b)
Jó tanúlást kívánok: Matyus
|
Péntek (2018. 04. 21.):
E. matek: TK. 234/4. d,e,f, /3 végig, 235/1 a,b,c
K. matek: TK. 227/2 fel. első 2 sora
A. matek: nincs
J. angol: TK 71 másolni és fordítani,
E. angol: 3 osztálytársról és 3 hírességről bemutatót írni
Nyelvtan: 1 old. J és LY-vel állatokat és növényeket írni
|
Csütörtök (2018. 04. 19)
Erika néni angol: mf 52/2 53/5 51/1 54/2
Judit néni angol: nincs lecke
Emelt matek: 230/10 c. d. 234/1 h-m
Közép matek: mf 81/1. 2.3.4.
Alap matekot sajnos nem kaptam meg.
|
Szerda (2018. 04. 18.)
Irodalom: olvasni János vitéz 23-25.énekig és minden énekhez néhány vázlat pontot írni.
Judit néni angol: MF 59.
Erika néni angol: le fordítani amit Erika néni diktált. Ez felvan rakva a képek közé.
Emelt matek: TK 230/9ab 10ab. Jövő hét kedden témazárót írunk.
Közép matek: TK 227/1
Alap matek :TK 207/13
|
A mai leckéhez még egy kis kiegészítés:
Töriből szorgalmi: rajzolni római templomot.
|
KEDD:
Nyelv: A magyar helyesírás szabályai. 12. kiadás-t hozni a következő órára ha van, mf. 67/10a, 11/a,b, 12. csak kitölteni
Töri 29. rész kiírni a szavak értelmét, szavak a képeknél.
J. Angol: quizlet, Questionnaire (kérdőív) lap 36. Introduce myself-ről 8 mondat, MF58
Term. ism. TK 171/kérdésekre válaszolni.
E. matek:228/5, 7/a-d, 230/2a
K. matek: TK225/22c,d 23/a
A. matek TK206/1,3, 207/12 t. füzet, pénteken TZ
E. angol: TK64/2 füzetbe, tanulni szódolgozatra
Ezentúl keddenként a tesire, a sportpályára való felszerelést kell hozni.
|
Hétfő (2018.04.16):
OF.: leírni magadról, hogy milyen jó tulajdonságaiud vannak, két fejlesztendő tulajdonságodat.
Irodalom: szóban elmesélni János Vitézből az óriásországot (19-20 ének), írásban 10 babonát gyűjteni.
Tesi: nincs
Rajz: nincs
Honismeret: 3db kérdés-válasz MF. 26.old az udvari terménytárolóról 5-6 mondatot írni.
Emelt matek: 227/1. a-d-ig, 2. a-d-ig.
Jó tanulást!
|
PÉNTEK.:
MATEK:
EMELT MATEK.:Ahol tartasz befejeznI
KÖZÉP MATEK.:TK.:223/7.,8.,
ALAP MATEK.:MF.:78/2
TÖRI.:TK.:113-117-ig
ANGOL.:
Judit néni: Tanulni a quizlet szavait, és a 37-es lap megtanulása
Erika néni: nem volt házi mert dogát írtak
NYELVTAN.: mf.:69/16,17, 71/5,6,7
BOCSI HOGY NEM RAKTAM FEL A LAPRÓL KÉPET CSAK VALAMIÉRT NEM TUDOK
JO HÉTVÉGÉT MINDENKINEK!!!
|
Sajnos a képet nem küldi el a rendszer, úgyhogy e-mailben küldöm át.
|
Tistelt Szülők, Kedves Gyerekek!
A kerület ismét pályázatot hirdet a "diákgyőztesek" számára. Kérem, nézzék át az alábbi dokumentumot (sajnos a 2. oldal kicsit életlen, de kivehető) és akit érint, az holnap /pénteken/, de legkésőbb hétfőn szóljon és másolok neki az eredetiből.
|
SZERDA:
Irodalom:19.-20.énekből nyelvi alakzatokat mindegyikből 2-2.
ANGOL:
Judit néni:A 37-es lap fordítása szóban(beillesztem a képet ha tudom)
Erika néni.:Tanulni mert PÉNTEKEN DOLGOZAT LESZ!!!
MATEK.:
Emelt matek: TK.:224/9.,10.,16.,18.,(füzetbe)
Közép matek.:TK.:223/3.,4.,
Alap matek.:MF.:77.oldal, TK.:201/16 (szóval ugyanazok a házik amik mára voltak), és tanulni NAGYON NAGYON A TÉRFOGATOT ÉS A FELSZÍNT MERT JÖVŐHÉT PÉNTEKEN TZ-t írunk!!!
UI.:Bocsánat hogy ilyen későn került fel a házi csak most értünk haza
|
Pèntek
Emelt matek:ahol tartottal,ahoz kèpest plusz 2 feladat
B angol: kèrdèseket megvàlaszolni a 37 laprol
A angol:?
Közèp matek:?
Alap matek:? |
sziasztok!
HÉTFŐI lecke:
OF:írni a 4 személyiségnek 2 tanácsot(jo vezetőnek,precíz pontosnak,vidámnak és a csendesnek)
IRODALOM:1-18. énekből mese elemeket gyűjteni (ezeket a meseelemeket:meseszám,helyszín,szereplők, idő,varázs eszkoz és akadály)
EMELT MATEK:Tk.:221. oldal 12. b) d), 13.16. és 18. feladat
KEDD:
Nyelvtan:MF.: 64/1., 65/5., 66/7., és 68/15.
ANGOL
Judit néni:a 37. lapról 10 mondat ( megpróbálom a képet lefotózni)
Erika néni:30 db-os szóból álló suókígyó készítése
MATEK
Emelt matek:TK.:223 1. E-L -ig szóban, 2. A-H-ig füzetbe, 7. E-H-ig szóba, 8. A-H-ig füzetbe.
Közép matek:MF.:80/3,.4., szorgalmi feladat:MF.:5.
Alap matek.:MF.:77. oldal, és a TK.:201/16 füzetbe
SZÉP NAPOT!!!
|
Dani, kérlek tedd fel a múlt hét pénteki, Rózsa, a hétfői leckét!
Köszönöm!
|
Tisztelt Szülők!
Ma két papírt küldtem haza a gyerekekkel. Az egyik a jövő évi hit-, vagy erkölcstan órákra való jelentkezés. A másik pedig a csütörtöki szünetre való ügyelet igényléssel kapcsolatos. Kérem, hogy hétfőre töltsék ki, írják alá és küldjék vissza!
Akik ma nem voltak, azoknak hétfőn adom oda és keddre kérem szépen vissza.
Más: az ellenőrzőbe nem írtuk be, de az év első Szülői értekezletén úgy emlékszem, hogy mondtam: április 9-én, hétfőn 17.00 órakor fogadó óra lesz. Az év végi hajrá előtt érdemes pár szót váltani a szaktanárokkal... (aki esetleg tartósan hiányzik, annak a szülője akkor megkaphatja, s helyben ki is töltheti a papírokat)
Szép tavaszi hétvégét kívánok:
S. Ancsa
|
Kedves Szülők és Gyerekek!
Hétfőn, április 9-én a Digitális Témahéthez kapcsolódva elmegyünk az osztállyal az óbudai Logiscoolba egy foglalkozásra.
Csütörtökön tanítási szünet, ezért nem tudunk az info óránkon menni.
Bővebben: http://digitalistemahet.hu/tudasbazis/kereses?searchin=events&start=2000-01-01&end=3000-01-01&county=Budapest&search=
Gyerekek! Az 5. órában, 12.15-től megebédeltek Kati nénivel, majd 12.35-kor találkozunk (2 buszjeggyel vagy bérlettel ) az aulában.
A foglalkozásnak 14 órakor van vége, aki onnan szeretne egyedül hazamenni, kérem hozzon a szülőeitől erre írásbeli engedélyt.
A többiekkel fél 3-ra érünk vissza az iskolába, így a Ki mit tudon fellépők sem maradnak le semmiről.
Akit a témahét jobban érdekel:http://digitalistemahet.hu/
A CSopába ingyen előadások (szülőknek is) április 10-én és 11-én 18 órától. .
A Digitális Témahét keretében az iskolások és szüleik díjmentesen vehetnek részt a 18 órakor kezdődő előadáson. ( A pénztárnál az Újlaki Iskola nevét kell bemondani, már regisztráltunk).
Kedden a , a Csopa Night sávban indítjuk útjára a Csopa FKF Akadémiát, melynek rendezvényein a vállalat szakemberei tartanak ismeretterjesztő előadásokat. Az előadás címe: A főváros hulladékkezelési eljárásai az EU elvárásai szerint. Vendégünk: Sámson László hulladékkezelési igazgató, FKF Nonprofit Zrt. Az ismeretterjesztő előadás során számba vesszük a hulladékkezelési eljárásokat az FKF tevékenységén keresztül. Bemutatásra kerül a lerakás, az energetikai hasznosítás, az újrahasznosítás és az újrahasználat. Hallunk a hulladékudvarok, a szelektív szigetek és az utóválogató mű rendszerben betöltött szerepéről. Megismerjük a Szemléletformáló és Újrahasználati Központok (SZÚK) szerteágazó tevékenységét. A program során kitérünk a fenti témák informatikai vonatkozásaira is.
Szerdán este 6-kor a gamificationnel foglalkozunk az óbudai Csodák Palotájában. A téma szakértője, Fekete Zsombor játéktervező vezeti be az érdeklődőket a játékosítás világába. Megvizsgáljuk, miként alkalmazhatók a játékelemek az élet játékon kívüli területein, például a gyermeknevelésben, vagy a kiégett munkatársak motiválásában. Témánk: Szendvics és rétes – motivációs megközelítések a játékosításban Az 1940-es 50-es években kutató-pszichológusok kísérletekkel próbálták feltérképezni, hogyan reagálnak az emberek különféle ingerekre, hogyan lehet őket befolyásolni. A huszadik század végére ez az irány időlegesen háttérbe szorult. Ma a videojátékok tervezésekor olyan szabályokat alakítunk ki, amelyekkel a játékosok viselkedését befolyásoljuk, manipuláljuk. Vajon melyek ennek a manipulációnak a határai? Mi mindent lehet elérni a játékok, illetve a játékosítás segítségével?
|
A angol: szavakat tanulni
30db szó leiràsa
B angol:mf.68./2. 69./7. a füzetbe
Közèpmatek:mf.79./1. Tk.213./3.,4.
Alapmatek:mf.74 ès tanulni
Emeltmatek:tk.218./6. 220./1. a-e
2.a-e |
Szerda:
Alapmatek:mf.73.
Közèpmatek:x
Emeltmatek:tk.217/1.d,e
2.a-h.218./4.
A angol:x
B angol:mf.56.javitàsa,57.
A lapon 3 kèpről fejből kell tudni mondatokat mondani
Ès kiírni a szavaket a quizletből.
Irodalom:19.,20. Èneket olvasni.
Termèszetismeret:166.-168. Olvasni ès a kèrdèsekre vàlaszolni.
Bocsànat hogy ilyen kèsőn irtam fel a hàzi feladatot.😀😀
|
SZERDA:
ének: jövő órára választani egy dalt a tanultakból
és megtanulni
irodalom: befejezni amit órán írtunk
Judit nénis angol: mf.:56 quizlet+füzet tanulás
emelt matek: mf.:80/1,2 tk.:213/6,7
közép matek: -
alap matek: kocka,téglatest,négyzetes hasáb készítés
környezet: - |
[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
|