[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korbbi]
2018.04.24. Kedd
Emelt Matek:nincs,mert tz volt
Kzp Matek:Tk. 230/5. c) d) e)
Alap matekot nem kaptam mg meg de,ha majd megkapom akkor krom
Erika nni Angol:amiket rtunk szavakat lefordtani
Judit nni Angol:Mf.60.+ sszefoglal mondatok tk 71 minden kphez (1mondat 1 kp)
Tri:tk123.-124. tanulni Sanyi bcsi kri, hogy holnap nekre hozzatok ellenrzt.
Termszetismeret: tk.173. krdsekre vlasz.
Nyelvtan: Ly s j szavak 10-10 tel + akinek van Magyar helyesrs szablyai 12. kiadsa az egsztse ki a pldkat a fzetben
A tegnapi irodalmat kiegsztenm azzal, hogy a 26. nekbl is kell s nem muszly menni holnap de lehet.
|
2018.04.23.Htf Hzi Feladatok:
Of:Tanknyv papr alrsa holnapra!; A nvsorban utnad lvrl rni, amit rtkesnek tartasz benne (tulajdonsg) s 2 tulajdonsgot amin dolgoznia kellene
Szorgalmi:Ancsa nni-tulajdonsgok-min vltoztasson (tletek,javaslatok)
Irodalom: Mjus 2-ra Jnos vitz utols 7 verszak tanulsa (27 nek)
!Holnapra Szzatot megtanulni, annak akinek mondta va nni. Kedden s Szerdn felels lesz belle (Szerdn 2-kor a knyvtrban)!
Akinek nem mondta, annak tartalmat kell rni a Jnos vitz utols 2 nekbl.
Hon s np ismeret: Tanulni Mf. 24-29. mert Mjus 14-n dolgozat lesz (doli)
Emelt Matek: Holnap TZ! Tk.228/12. 230./5 d) h) 231./13. b) 235./2. f) g) h) 236./11. a) b)
J tanlst kvnok: Matyus
|
Pntek (2018. 04. 21.):
E. matek: TK. 234/4. d,e,f, /3 vgig, 235/1 a,b,c
K. matek: TK. 227/2 fel. els 2 sora
A. matek: nincs
J. angol: TK 71 msolni s fordtani,
E. angol: 3 osztlytrsrl s 3 hressgrl bemutatt rni
Nyelvtan: 1 old. J s LY-vel llatokat s nvnyeket rni
|
Cstrtk (2018. 04. 19)
Erika nni angol: mf 52/2 53/5 51/1 54/2
Judit nni angol: nincs lecke
Emelt matek: 230/10 c. d. 234/1 h-m
Kzp matek: mf 81/1. 2.3.4.
Alap matekot sajnos nem kaptam meg.
|
Szerda (2018. 04. 18.)
Irodalom: olvasni Jnos vitz 23-25.nekig s minden nekhez nhny vzlat pontot rni.
Judit nni angol: MF 59.
Erika nni angol: le fordtani amit Erika nni diktlt. Ez felvan rakva a kpek kz.
Emelt matek: TK 230/9ab 10ab. Jv ht kedden tmazrt runk.
Kzp matek: TK 227/1
Alap matek :TK 207/13
|
A mai leckhez mg egy kis kiegszts:
Tribl szorgalmi: rajzolni rmai templomot.
|
KEDD:
Nyelv: A magyar helyesrs szablyai. 12. kiads-t hozni a kvetkez rra ha van, mf. 67/10a, 11/a,b, 12. csak kitlteni
Tri 29. rsz kirni a szavak rtelmt, szavak a kpeknl.
J. Angol: quizlet, Questionnaire (krdv) lap 36. Introduce myself-rl 8 mondat, MF58
Term. ism. TK 171/krdsekre vlaszolni.
E. matek:228/5, 7/a-d, 230/2a
K. matek: TK225/22c,d 23/a
A. matek TK206/1,3, 207/12 t. fzet, pnteken TZ
E. angol: TK64/2 fzetbe, tanulni szdolgozatra
Ezentl keddenknt a tesire, a sportplyra val felszerelst kell hozni.
|
Htf (2018.04.16):
OF.: lerni magadrl, hogy milyen j tulajdonsgaiud vannak, kt fejlesztend tulajdonsgodat.
Irodalom: szban elmeslni Jnos Vitzbl az risorszgot (19-20 nek), rsban 10 babont gyjteni.
Tesi: nincs
Rajz: nincs
Honismeret: 3db krds-vlasz MF. 26.old az udvari termnytrolrl 5-6 mondatot rni.
Emelt matek: 227/1. a-d-ig, 2. a-d-ig.
J tanulst!
|
PNTEK.:
MATEK:
EMELT MATEK.:Ahol tartasz befejeznI
KZP MATEK.:TK.:223/7.,8.,
ALAP MATEK.:MF.:78/2
TRI.:TK.:113-117-ig
ANGOL.:
Judit nni: Tanulni a quizlet szavait, s a 37-es lap megtanulsa
Erika nni: nem volt hzi mert dogt rtak
NYELVTAN.: mf.:69/16,17, 71/5,6,7
BOCSI HOGY NEM RAKTAM FEL A LAPRL KPET CSAK VALAMIRT NEM TUDOK
JO HTVGT MINDENKINEK!!!
|
Sajnos a kpet nem kldi el a rendszer, gyhogy e-mailben kldm t.
|
Tistelt Szlk, Kedves Gyerekek!
A kerlet ismt plyzatot hirdet a "dikgyztesek" szmra. Krem, nzzk t az albbi dokumentumot (sajnos a 2. oldal kicsit letlen, de kivehet) s akit rint, az holnap /pnteken/, de legksbb htfn szljon s msolok neki az eredetibl.
|
SZERDA:
Irodalom:19.-20.nekbl nyelvi alakzatokat mindegyikbl 2-2.
ANGOL:
Judit nni:A 37-es lap fordtsa szban(beillesztem a kpet ha tudom )
Erika nni.:Tanulni mert PNTEKEN DOLGOZAT LESZ!!!
MATEK.:
Emelt matek: TK.:224/9.,10.,16.,18.,(fzetbe)
Kzp matek.:TK.:223/3.,4.,
Alap matek.:MF.:77.oldal, TK.:201/16 (szval ugyanazok a hzik amik mra voltak), s tanulni NAGYON NAGYON A TRFOGATOT S A FELSZNT MERT JVHT PNTEKEN TZ-t runk!!!
UI.:Bocsnat hogy ilyen ksn kerlt fel a hzi csak most rtnk haza
|
Pèntek
Emelt matek:ahol tartottal,ahoz kèpest plusz 2 feladat
B angol: kèrdèseket megvàlaszolni a 37 laprol
A angol:?
Kzèp matek:?
Alap matek:? |
sziasztok!
HTFI lecke:
OF:rni a 4 szemlyisgnek 2 tancsot(jo vezetnek,precz pontosnak,vidmnak s a csendesnek)
IRODALOM:1-18. nekbl mese elemeket gyjteni (ezeket a meseelemeket:meseszm,helyszn,szereplk, id,varzs eszkoz s akadly)
EMELT MATEK:Tk.:221. oldal 12. b) d), 13.16. s 18. feladat
KEDD:
Nyelvtan:MF.: 64/1., 65/5., 66/7., s 68/15.
ANGOL
Judit nni:a 37. laprl 10 mondat ( megprblom a kpet lefotzni)
Erika nni:30 db-os szbl ll sukgy ksztse
MATEK
Emelt matek:TK.:223 1. E-L -ig szban, 2. A-H-ig fzetbe, 7. E-H-ig szba, 8. A-H-ig fzetbe.
Kzp matek:MF.:80/3,.4., szorgalmi feladat:MF.:5.
Alap matek.:MF.:77. oldal, s a TK.:201/16 fzetbe
SZP NAPOT!!!
|
Dani, krlek tedd fel a mlt ht pnteki, Rzsa, a htfi leckt!
Ksznm!
|
Tisztelt Szlk!
Ma kt paprt kldtem haza a gyerekekkel. Az egyik a jv vi hit-, vagy erklcstan rkra val jelentkezs. A msik pedig a cstrtki sznetre val gyelet ignylssel kapcsolatos. Krem, hogy htfre tltsk ki, rjk al s kldjk vissza!
Akik ma nem voltak, azoknak htfn adom oda s keddre krem szpen vissza.
Ms: az ellenrzbe nem rtuk be, de az v els Szli rtekezletn gy emlkszem, hogy mondtam: prilis 9-n, htfn 17.00 rakor fogad ra lesz. Az v vgi hajr eltt rdemes pr szt vltani a szaktanrokkal... (aki esetleg tartsan hinyzik, annak a szlje akkor megkaphatja, s helyben ki is tltheti a paprokat)
Szp tavaszi htvgt kvnok:
S. Ancsa
|
Kedves Szlk s Gyerekek!
Htfn, prilis 9-n a Digitlis Tmahthez kapcsoldva elmegynk az osztllyal az budai Logiscoolba egy foglalkozsra.
Cstrtkn tantsi sznet, ezrt nem tudunk az info rnkon menni. 
Bvebben: http://digitalistemahet.hu/tudasbazis/kereses?searchin=events&start=2000-01-01&end=3000-01-01&county=Budapest&search=
Gyerekek! Az 5. rban, 12.15-tl megebdeltek Kati nnivel, majd 12.35-kor tallkozunk (2 buszjeggyel vagy brlettel ) az aulban.
A foglalkozsnak 14 rakor van vge, aki onnan szeretne egyedl hazamenni, krem hozzon a szleitl erre rsbeli engedlyt.
A tbbiekkel fl 3-ra rnk vissza az iskolba, gy a Ki mit tudon fellpk sem maradnak le semmirl. 
Akit a tmaht jobban rdekel:http://digitalistemahet.hu/
A CSopba ingyen eladsok (szlknek is) prilis 10-n s 11-n 18 rtl. .
A Digitlis Tmaht keretben az iskolsok s szleik djmentesen vehetnek rszt a 18 rakor kezdd eladson. ( A pnztrnl az jlaki Iskola nevt kell bemondani, mr regisztrltunk).
Kedden a , a Csopa Night svban indtjuk tjra a Csopa FKF Akadmit, melynek rendezvnyein a vllalat szakemberei tartanak ismeretterjeszt eladsokat. Az elads cme: A fvros hulladkkezelsi eljrsai az EU elvrsai szerint. Vendgnk: Smson Lszl hulladkkezelsi igazgat, FKF Nonprofit Zrt. Az ismeretterjeszt elads sorn szmba vesszk a hulladkkezelsi eljrsokat az FKF tevkenysgn keresztl. Bemutatsra kerl a leraks, az energetikai hasznosts, az jrahasznosts s az jrahasznlat. Hallunk a hulladkudvarok, a szelektv szigetek s az utvlogat m rendszerben betlttt szereprl. Megismerjk a Szemlletforml s jrahasznlati Kzpontok (SZK) szertegaz tevkenysgt. A program sorn kitrnk a fenti tmk informatikai vonatkozsaira is.
Szerdn este 6-kor a gamificationnel foglalkozunk az budai Csodk Palotjban. A tma szakrtje, Fekete Zsombor jtktervez vezeti be az rdekldket a jtkosts vilgba. Megvizsgljuk, miknt alkalmazhatk a jtkelemek az let jtkon kvli terletein, pldul a gyermeknevelsben, vagy a kigett munkatrsak motivlsban. Tmnk: Szendvics s rtes – motivcis megkzeltsek a jtkostsban Az 1940-es 50-es vekben kutat-pszicholgusok ksrletekkel prbltk feltrkpezni, hogyan reaglnak az emberek klnfle ingerekre, hogyan lehet ket befolysolni. A huszadik szzad vgre ez az irny idlegesen httrbe szorult. Ma a videojtkok tervezsekor olyan szablyokat alaktunk ki, amelyekkel a jtkosok viselkedst befolysoljuk, manipulljuk. Vajon melyek ennek a manipulcinak a hatrai? Mi mindent lehet elrni a jtkok, illetve a jtkosts segtsgvel?
|
A angol: szavakat tanulni
30db sz leiràsa
B angol:mf.68./2. 69./7. a fzetbe
Kzèpmatek:mf.79./1. Tk.213./3.,4.
Alapmatek:mf.74 ès tanulni
Emeltmatek:tk.218./6. 220./1. a-e
2.a-e |
Szerda:
Alapmatek:mf.73.
Kzèpmatek:x
Emeltmatek:tk.217/1.d,e
2.a-h.218./4.
A angol:x
B angol:mf.56.javitàsa,57.
A lapon 3 kèprl fejbl kell tudni mondatokat mondani
Ès kirni a szavaket a quizletbl.
Irodalom:19.,20. Èneket olvasni.
Termèszetismeret:166.-168. Olvasni ès a kèrdèsekre vàlaszolni.
Bocsànat hogy ilyen kèsn irtam fel a hàzi feladatot.😀😀
|
SZERDA:
nek: jv rra vlasztani egy dalt a tanultakbl
s megtanulni
irodalom: befejezni amit rn rtunk
Judit nnis angol: mf.:56 quizlet+fzet tanuls
emelt matek: mf.:80/1,2 tk.:213/6,7
kzp matek: -
alap matek: kocka,tglatest,ngyzetes hasb kszts
krnyezet: - |
[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korbbi]
|