[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
Szép napot minndenkinek :-)
|
Csütörtök:
Judit néni:Angol:MF:14
Erika néni angol: Mf:13/5
Emelt matek:TK:49/1 h,n,p 2.,3.
Közép matek: -
Alap matek:TK:40/11.,13.,15.,
Technika: -
|
Szerdai leckék:
Történelem: TK/16,17,18 Tanulni, jövő héten dolgozat!
Nyelvtan: TK 123/2,4,6,8 másolni a füzetbe
Angol Judit néni: MF 12 képről beszélni+szavak
Közép matek: MF16/1,2
Emelt matek: TK 40/11c, 14/c-d-e, 43/2a, 49/1m-o
Alap metek: Lap 46,47,50/d,51
Angol Erika néni:?
|
Keddi leckék:
Irodalom szövegértés: 8.9 füzetbe, feleletterv Tanulni+ lapról (Szépirodalmi művek felosztása) Tanulni,10 népdal gyűjtése, cím leírása, ebből 5 népdalhoz rajzot készíteni
Judit néni angol:Mf. 10/2 feladat megtanulása, szavak tanulása, magamról 12 mondatot írni a füzetbe + megtanulni TK 10/6, 11/8, + füzetben a 4 témát megtanulni
Erika néni angol: Tanulni a számokat 0-100-ig, ABC-t megtanulni
Emelt matematika: TK 49/1 j,k,l + füzet
Közép matematika: MF 12/3 , gyakorolni a feladatokat, mert dolgozat lesz jövő héten!
Alap matematika: Mf 9.,10. vagy TK 35/2, 3, 4.
Történelem: TK 21-22. oldalt megtanulni
Természetismeret:-
Ének: Bölcsődal tanulása
|
Hétfői lecke:
Nyelvtan: MF 17., 18. oldal egész
Hon és népismeret: Átlagos családi este leírása
A/5 1 oldal, A/4 fél oldal, 2 db családi vers keresése (szerző, cím)
Szorgalmi: 1 oldal interjú (gyerekkor)
Emelt matek:45/1a-f-ig, 2., 3.
|
Péntek:
Az emelt matek lemaradt csak nagyon későn kaptam meg és csak most tudod felrakni. BOCSI ÉRTE!
Emelt matek: mf.: 9/1,2,3 a b c,5
|
Leti!
Köszi a leckét!
Julcsi
|
Péntek:
Judit néni Angol: TK.: 10/6 11/8 le kell másolni a füzetbe!
Erika néni Angol: kiszótározott szavak TAN!!!
Közép matek: mf.:10/5
Emelt matek: ?
Alap matek: mf.: 10/7 11/8,9
Irodalom: amit a füzetbe leírtunk pontok szerint a lap tanulása.
|
Csütörtök:
Közép matek: mf.: 9/1,2
Emelt matek: TK.: 39/3,4,5 43/3 (füzetbe)
Alap matek: TK.: 49/1 c,e,g 35/1 39/2 c,e 49/2 a,b
Judit néni Angol: mf.: 11/5
Erika néni Angol: szótárból szavak TAN!!!
Technika: füzetbe rajz egy régi házról (barlang,szalma tetős ....)
|
Szerda:
Töri: TK.: 13 14 végig TAN!!
Nyelvtan: mf.: 16/9 13/1,2
Judit néni Angol: Legjobb barát TAN!! TK.: 9/11 Angolul---Angol+magyar fordítás (leírni a füzetbe)
Erika néni Angol: mf.: 12/3 14/2
Közép matek: TK.: 39/2 füzetbe
Emelt matek: TK.: 36/11 c,d,e,f 39/1,2
Alap matek: 59/3 a 59/5 a 59/6 59/7
Köri.: Szőlő TAN!!!
|
Kedd:
Irodalom: Lap tan!!!!!!
Judit Néni Angol: Barátról 10mondat leírni, családról tudni beszélni
Erika Néni Angol: TK.: 10-11 o. többes számot gyakorólni, szódoga
Közép matek:TK.: 35/ 2. b,d,f
Emelt matek:TK.:35/2.3.4.
Alap matek:"db osztás a füzetbe 9654:72=?? 16.295:86=?? mf.:8
Töri: TK.:13-14 ig 14.o lap közepéig TAN!!!! mf.:10/ 1.2.3. 11/5.
|
Hétfő:
Nyelvtan: mf.: 11, 12/ 22. 13/ 23.
Hon és népismeret: TANULNI!!!!!!
|
Köszönjük Zsuzsa néninek a kedves, dicsérő szavakat, de ne feledkezzünk meg arról, hogy Ő és Anna néni segítettek az iskolában, és szüleitek, nevelőitek otthon, hogy ilyen érdeklődő, jószívű és ügyes gyerekek legyetek....!
Köszönöm Nekik, hogy ilyen klassz osztályt kaptam és köszönöm mindazoknak, akik az elmúlt (kicsit több, mint) 2 hétben bármilyen közösségi munkát végeztek! - Évnyitó, órarend, szorgalmi előadás, virág, DÖK felelősség, SZMK tagság és nem utolsó sorban: köszönöm minden szülőnek, hogy megtisztelték jelenlétükkel az első szülői értekezletet.
Esztinek külön dicséret, hogy hiányzása ellenére is ilyen ügyesen feltette a leckét!
Csak így tovább!!!
|
Kedves Gyerekek!
Szeretném veletek megosztani azt a sok dicséretet, mosolyt, amit a jelenlegi tanáraitoktól kapunk Anna nénivel.
Az első 2 hétben jó érzés volt végigmenni a folyosón, belépni a tanáriba, mert gyakran megszólítottak a kollégáim, hogy BENNETEKET dicsérjenek. Aktivitásotokat, tudásotokat emelik ki, azt is hallottam, hogy még ott csillog a szemetekben a tudásvágy.
Nagyon büszke vagyok Rátok! Szeretném, ha ez a csillogás sosem múlna el.
Akiket érdekel, belepillanthatnak egy kis matek gyakorló programba.
Ez nem info lecke, csak egy lehetőség. :)
A „Pótold a hiányosságaidat!” oktatási oldalak ÖSSZES matek videójához ingyen hozzáférhettek egészen kedd estig. https://www.matekmindenkinek.hu/matek-potlas-5
Örülök, hogy legalább hetente egyszer találkozunk.
Szép hétvégét kívánok Nektek és egész családotoknak!
Zsuzsa néni
|
Csütörtök
Emelt matek: tk 30/7, 8, 9a,b,c
Közép matek: mf 5/6 tk. Tk. 35?
Alap matek: mf. 7. o.
Angol/Erika néni: tk 9/8, 11 füzetbe
Angol/Judit néni: ?
|
Szerda
Emelt matek: tk 29/1, 2, 3 30/6a
Közép matek: mf 6/3 tk 29/2
Alap matek: Tk 27/1, 2, 3 füz
Töri: tk 10, 11 tanulni, mf 8/1, 3, 4 9/12a szorgalmi: 8/2
Természetismeret: alma, szilva, petúnia gyakorlás, tk. 11-13 kérdésekbõl 1, 3, 4, 6 leírni a füzetbe +válasz. Jövõ órán röpdolgozat.
|
Kedd
Emelt matek: mf 6/3 b c d
Közép matek: mf 6/2
Alap matek: ?
Angol/Erika néni: mf 5 6/1 2 3
Angol/Judit néni: ?
Irodalom: 6 7 8
Töri: tk 10 11
Természetismeret: 9 10
|
Hétfő
Nyelvtan: Mf 5/1, 2 6/3,4,5 7/9
Honismeret: 10 mondatos fogalmazás a családról (miért szereted őket, miért jó velük lenni?)+ családfa készítése + mf 5/2, 3♡
Emelt matek: Tk 27/2 a, b, c, d 3 a, b, c
|
5/c, első félév órarendje
|
HÉTFŐ |
KEDD |
SZERDA |
CSÜTÖRTÖK |
PÉNTEK |
1 |
osztályfő, 5.c |
irodalom, 5.c |
töri, 5.c |
matek, 7.a, 5.b, 5.a |
matek, 7.a, 5.b, 5.a |
2 |
tesi, úszás |
angol, 5.b, 7.b |
nyelvtan, 5.c |
tesi |
rajz, 5.c |
3 |
tesi, úszás |
matek, 5.c,5.b,7.a |
angol, 5.c, 7.b |
angol, 5.c, 7.b |
angol, 7.a, 7.b |
4 |
nyelvtan, 6.b |
töri, 5.c |
tesi |
info/techika |
irodalom, 5.c |
5 |
hon ism., 5.c |
ének, 6.a |
matek, 5.a,5.b,5.c |
technika/info |
tesi |
6 |
emelt matek, 5.a |
term.ism., 6.a |
term.ism, 5.c |
etika, 6.b |
|
|
[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
|