[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
irodalom 4 ének 9-10 verszak megtanulni !! jános vitéz
töri nincs közép matek nincs
ének nincs alap matekra meg a emelt matekra még várok
|
Sajnos az előző bejegyzésemnek többszöri próbálkozás után is csak egy részét hajlandó a program beilleszteni, ezért a szülőknek levélben továbbítom a teljes anyagot.
Kérem szépen tanulmányozni.
Köszönöm!
|
Tisztelt Szülők, Kedves Gyerekek!
Van néhány információm, amit szeretnék megosztani Veletek/Önökkel.
1. Az osztálykirándulásunkat sikerült áttenni az eredeti; május 25-26-i (péntek-szombat) időpontra.
2. Eddig csak 2-3 gyerek jelentkezett a vers- és prózamondó versenyre. Szeretnélek biztatni Benneteket, hogy álljatok „rajthoz” a versenyben!
3. A tegnapi mozival kapcsolatban szeretnék egy csoportos feladatot adni. Kérlek Benneteket, hogy a két film csapatai gyűljenek össze és beszéljék meg a benyomásaikat. Szempontok:
n tetszett, nem tetszett?
n Mi tetszett, nem tetszett benne?
n Szerintetek miről szólt a film? (jó lenne, ha nem annyi lenne a válasz, hogy „Ferdinándról, egy bikáról”, vagy „a Fekete Párducról”…)
n Mit sugallt, mi a művészi, vagy emberi mondanivalója?
n Miért jó, hogy ezt választottad?
4. E hét szombat (március 10.) munkanap. Mivel a jövő hét három napja project-hét, ezért arra való előkészülésként, feladatot kaptunk. Az egyszerűség kedvéért lefotóztam és beillesztem ide – utána felvetem a kérdéseimet.
|
|
Nyelvtan: amit irtunk töbször leirni egy sorba egy szót
Angol:Tanulni
Judit nénis Angol : Tkb62 /1/2
Alap matek : Tk174 oldal 6/7/8 175 old 16/19
Közép matek : bővités amiket irtunk
Emelt matek: Tk 200 old 6/7/8 b-ék 201 old 14d
Töri:mf /78 /1/2/3 tk 103 old 1,3 feladat
|
Kedves Szülők!
A csapat egy része a Ferdinándot nézi meg a szülők kérésére. A mozival egyeztettem és lefoglaltam arra a filmre is 15 helyet. Az érintett gyerekeknek sajnos rövidebb lesz a bowling idejük; kérem, hogy erre készítsék fel őket.
Más: hallottam, hogy néhány gyereknek gondot okoz, hogy egyedül hazamenjenek a 17. villamos vonalán. Őket Irén (Matyus anyukája) kíséri a sulihoz.
Kérem, hogy a biztonság kedvéért írjanak a többi gyereknek egy papírt, hogy egyedül hazamehet az EuroCentertől.
Köszönettel,
S. Anna
|
III. 03. 02. Péntek
Matek:
Közép: Mf.: 69/1. 2 . 3.
Emelt:Kocka testháló készítése 4cm-es élekkel+ Tk.: 200/ 2. a, b, 13. e,
Töri: Tk.: 98. 99. Mf.: 75/ 1. 3. 4. 6. 76/8.
Judit néni angol: Mf.: 48. 49. +a képleírást megtanulni.
Nyelvtan: a füzetben leírt szavak jelölt/ jelöletlen összehasonlítás/ teljes hasonulásos táblázatba rendezése,
Bocsánat, hogy csak ilyen későn tettem fel a leckét, és hogy nem tettem fel, az Alap matek és az Erika nénis angolt, ez azért volt, mert nem kaptam meg, az első pedig azért, mert vártam hogy válaszolljanak.
|
Kedves Szülők, Gyerekek!
A megbeszéltek szerint megyünk bowlingozni, tehát 11.45-kor lesz a találkozó.
Sajnos eddig 3 gyerekről tudok, aki nem tud jönni moziba - remélem, hogy a családdal bepótolják...
Szép vasárnapot mindenkinek!
|
Kedves Ancsa néni!
Nóra a moziba már nem tud menni, délután edzése van. 14.00-ra megyek érte a Stop Shop-ba.
A mozijegyét felajánljuk annak a gereknek, aki elhagyta a sajátját.
Balla Kriszta
|
Kedves Bence!
Kérlek, tedd fel a pénteki leckét is.
(március 1. csütörtök volt, nem hétfő :) )
|
III. 01. Hétfő
Angol:
Eika néni: Tanulni szódogára
Judit néni:Tk.: 58 60 olv. + ford. Tk-ból Mf.-ből vagy quizletből egy kép leírása.
Matek:
Alap: Tk.: 171/ 12. b, 175/ 11
Közép: Tk.: 182/ 23. 24, d
Emelt: 200/3. a, b, + egy testháló készítése úgy, hogy éleinek hosszúsága, a következő: a=2cm b=3cm c=4cm
|
Tisztelt Szülők!
Március 5-én kihasználjuk a szelektív hulladékgyűjtés kapcsán kapott „szabadnapunkat”.
A megbeszéltek szerint bowlingozunk és moziba megyünk. A moziműsort ma rakták ki, ennek alapján eldöntöttük az osztállyal, hogy a Fekete Párducot nézzük meg. Ehhez a karácsonyra kapott mozi utalványra szükség lesz /vagy készpénzre, akinek nincs meg/.
A bowling pálya bérletet az osztálypénzből fedezzük, viszont a cipő bérlésre mindenki hozzon magával 200 Ft-ot (valamint zsebpénzt a helyi fogyasztásra, aki szeretne). A létszám alapján 3 pályát fogunk bérelni; 12.00–14.00 között. (óránként 3.500,- Ft, így 21.000 Ft lesz) A programra laza, sportos ruházatot javaslok.
Találkozás: 11.45-kor, a Stop Shop üzletközpont földszintjén, a körlépcső tövében. (11.50-kor felmegyünk a bowling pályákhoz)
Onnan gyalog megyünk majd át a mozihoz.
A film 14.45-kor kezdődik. Annak megtekintése után (kb.17.00-kor) mindenki önállóan hazamehet az Eurocenterből.
Javaslom, hogy az ebédet mondják le az érintett tanulóknak. Egyben kérem, hogy ha van érdeklődő szülő, aki szívesen eljönne velünk; legyen szíves jelezze felém telefonon, vagy e-mailben.
Köszönettel:
Bp. 2018. március 1. S. Anna of.
|
II.28. Szerda
Matek:
Közép: Tk.:182/ 14. c, d, 15. 16.
Alap: Mf.: 63/1. 64/1. 2. 3.
Emelt: 195/1. 197/13. a, b,
Irodalom.: 11-ik énekig elolvasni
|
II. 27. Kedd
Nyelvtan: Azokat a szavakat, amiket órán írtunk, a jelölt, jelöletlen, teljes hasonulás,összeolvadás szerint táblázatba rakni. Pl.:anyja jelöletlen teljes hasonulás.
Judit nénis angol: 6x3 kérdés és a quizlet szavait kiírni.
Alap matek: Tk.: 168. 169. Fontos dolgok. TANULÁSA!!!
Történelem: Tk.: 94. 95. 96. Tanulni Mf.:73/ 2. 3. 4. 5.
Erika nénis angol: Mf.: 50. 51.
Közép matek: Tk.:181/8. 9. 182/11.
Emelt matek: Tk.:195/4. 196/ 7. 9.c,
|
II. 26. Hétfő
Osztályfőnöki:Táblázat bővítése a négy személyíséggel (Békes, Vezér, Precíz, Beszédes)
Irodalom:1. és 4-dik énekből metaforák gyűjtése(10 db) Szorgalmi Minek van/ talpa/ feneke/ feje/ szeme/ szája/ háta/ hasa/ nyelve/ feje/ füle/ dereka/ orra. Pl.: A bögre füle. +tan. a János vitéz 4. énekének, az első és a 4. 5. 6.versszak megtanulása.
Emelt Matek:Tk.:191/17. 18. 19. 21.
|
Sziasztok! Küldöm a mai leckét!
ll.23.PÉNTEK:
Töri: mf.:70/1 + TK.:89-92ig
Nyelvtan: mf.:50 (első feladatot ki lehet írni a füzetbe ahogy órán csináltuk pl.:hídja) + TAN!!
Erika néni angol: mf.:50/1.,2.
Judit néni angol: TK.:58 olv.+ford. (szóban) + TK.:60/ ford.más. (írásban) + a szöveghez kb. minden mondathoz kérdés (kb.:12)
Alap matek: Nincs lecke! (TZ volt)
Közép matek: mf.:64/1.,2. + 68/9
Emelt matek: TK.: 190/13.,14.,16. + Tanulni
|
Sziasztok! Küldöm a mai leckét!
ll.22.CSÜTÖRTÖK:
Erika néni angol: mf.:47/5 (kitalált várost kell rajzolni) 4mondat + holnap szódolgozat lesz (az új szavakból town)
Judit néni angol: mf.:50/3 ford.+más. + mf.:51 + TK.:60 (szöveg) ford+más
Alap matek: TK.:165/14.,15 166/20 g-l ig
Közép matek: TK.: 181/3.,4.,5. + kerület és terület gyakorlás
Emelt matek: TK.:190/8 (g-él) merőlegesen leírni + 9.,10.
Infó: logó befejezése vagy logó készítése + iskolai bántalmazások utána olvasása
|
Sziasztok! Küldöm a mai leckét!
ll.21.SZERDA:
Irodalom: 3 hasonlat 3 megszemélyesítés 3költői jelző a 5. énekből írni a füzetbe ( egy oldalt ki kell hagyni) + megkell tanulni az első éneket (végig)
Természetismeret: fecskét és a verebet TAN!! + a kérésekre válaszolni
Judit néni angol: mf.: 50 + szavak TAN!!
Erika néni angol: szavak TAN!! (holnap szódolgozat lesz)
Alap matek: TK.:166/18.,17 c,19.,20.
Közép matek:füzet 4bd kerület kiszámolása
Emelt matek: TK.: 189/5. 185/12.,13.
Ének: nincs lecke
|
Kedves Gyerekek!
Az info leckét nem láttam felírva, pedig mindjárt itt a csütörtöki óra.
Készítsetek logót 3D-s Paint-ben vagy bármely más program ( Tagul, Word) segítségével a H.O.M.E. környezetvédő projekthez!
Talán nem is a résztvevő országokra kellene fókuszálnunk, hanem a tartalomra.
Várom az ötletes munkáitokat. A logók beadhatók pendrive-on, elküldhetitek e-mailben vagy egyéb módon, de csütörtökön kiváncsi leszek a megoldásokra.
A többi résztvevő országból már kaptunk logókat, amit feltettem a képtárba. Már várják a miénket is.
Jó munkát!
Szorgalmasoknak jelzem, hogy az Enigma kódtörő játékban már a 4. feladványt is el tudjátok érni.
Megéri megfejteni, nem csak a plusz ötösökért. :)
https://www.kodvetok.com/enigma
|
[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
|