[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
Kedves Ancsa néni és Gyerekek!
Köszönjük szépen, hogy megajándékoztátok az 1. b osztályosokat.
Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket és jó pihenést kívánunk: Anna néni, Zsuzsa néni
|
JUDIT NÉNI ANGOL:
MF.: 55. OLDALON A HIBÁKAT KIJAVÍTANI A FÜZETBE+A LAPON AMILYEN SZAVAKAT ALÁHÚZTAK
FÜZETBE LEÍRNI ANGOLUL ÉS MAGYARUL
|
KEDD:
NYELVTAN:-
ERIKA NÉNIS ANGOL: MF.:76.77 SZÓ TANULÁS
JUDIT NÉNIS ANGOL.: MÉG NEM KAPTAM MEG
EMELT MATEK: MF.: 79./ 3. TK.: 213/ 3,4,5
KÖZÉP MATEK: TANULNI A HOLNAPI TZ-RE!
ALAP MATEK: 2 TÉGLATEST KÉSZÍTÉSE PAPÍRBÓL
TERM.ISM.:HOLNAP TZ!
|
HÉTFŐ:
OF.: -
IRODALOM: a 14. énekből 10 pontba szedve a füzetbe leírni Jancsi életét
HONISMERET:MF.: 25/1 26/2
EMELT MATEK: MF.:79/1,2
|
Mai lecke: (március 03.22. Csütörtök)
EMELT MATEK:nincs mert TZ írtak
KÖZÉP MATEK: TK:200/2a,b 10/a,b,c
ALAP MATEK:TK: 182/16,17,19 füzetbe
JUDIT NÉNI ANGOL:Words, TK: 64/1 talk 3*3, TK:64/2, MF:55
ERIKA NÉNI ANGOL:10,,CAN’’ mondat 10 ,,can’t’’mondat a füzetbe
JÓ TANULÁST!!!🙂 |
Sziasztok!
Kis csapatunk a múlt heti hosszú hétvégét az ausztriai (karintiai) Ossiachban illetve a közeli hegyen a Gerlitzenen töltötte. Néhány fényképet a csapat fotóiból, kedvcsinálónak, feltettem a képtárba.
Timi
|
Mai lecke: (március 03.21. Szerda)
IRODALOM:füzet rajz
JUDIT NÉNI:MF: 54
ERIKA NÉNI:füzet
EMELT MATEK:TZ CSÜTÖRTÖKÖN (holnap) TK: 185/12. 13. 208/2. 3.
KÖZÉP MATEK:TK: 203/1/a b c d (Segítség:202 200/2 a b
ALAP MATEK:TK: 182/11,15,18,23
TERMÉSZET ISMERET:Nincs |
Sziasztok Mai lecke: (március 03.20)
NYELVTAN: MF:52/1a, 53/2a,b,c
JUDIT NÉNI ANGOL: MF: 52,53,53/5 fordítani a füzetbe, 8 kérdés
ERIKA NÉNI: befejezni a füzetbe amit órán csináltáltak
EMELT MATEK: TK: 207/14/b,16, 17/a 18/a Csütörtökön TZ lesz!!!!!
KÖZÉP MATEK: füzet
ALAP MATEK: MF: 68/8.9.
TÖRTÉNELEM: jovövőhét szerdán TZ!!!! Kedden 6 ember felel!!!
TERMÉSZET ISMERET: TK:132,133/kérdések |
Emelt matekosok!!!
Nem a 16/a a lecke, hanem a 14/a.
|
Mai lecke: (hétfő március 03.19).
OF: a lapot (amit órán kaptunk) összesíteni +befejezni
IRODALOM: fogalmazást irni a szobáról +Tanulni
HON ÉS NÉP ISMERET: MF: 22/1 23/3 TK:36-38 + füzet SZORGALMI: MF: 22/2 23/3 TK: 36 lap allya —> öltéseket megcsinálni egy anyagra
EMELT MATEK: TK:207/15 16/a |
Nagy dicséret a gyerekeknek és a kísérő szülőknek a szombati napért! A gyerekek okosan, nyitottan, fegyelmezetten viselkedtek. A három kísérő szülőnek (plusz egy nagypapának :) ) külön köszönöm, hogy rászánta a napját erre a programra.
A képeket köszönjük, jó szolgálatot tesznek a project-héten /is/.
A mai nap programját (ahogy a tegnapit is tegnap reggel) felírtam a táblára. A menetrendet ma Hanga viszi, váltva Andrást. Legyetek olyan ügyesek, mint tegnap!Ne feledjétek otthon az ollót, tolltartót sem...
Sok sikert!
|
Kedves Gyerekek!
Köszönöm az aktív részvételeteket a városi sétán.
Megkaptam Kori és Barna ppt-jét, hálás köszönet a munkájukért.
A szülőknek is nagy dicséret a városi sétáért és a fényképek feltöltéséért.
|
Sziasztok!
A Képtárba új képek kerültek a hétvégi történelmi sétáról. Ha Barnus várbeli képei is elkészültek, Alexandra, nyugodtan küldd át, hozzá tudom tenni azokat is.
És még egyszer, köszönjük a szülőknek a segítséget a történelmi séta megvalósításához.
Üdv, szép hetet,
Timi
Válasz:
Azokat a képeket, amelyeket Barnától kaptam, feltöltöttem. :)
Zsuzsa néni
|
Kedves Szülők, Gyerekek!
Erika segítségével minden szülőnek elküldtünk egy üzenetet, de azok kedvéért, akik valamiért nem tudják azt megnézni; ide is leírom, amit ott írtam.
A lényeg: holnap és a jövő hét első 3 napja: project-nap (-hét). A holnapi napot alant részletezem. A többiről azt kell tudni, hogy nem hagyományos tanítás lesz, hanem forgószínpad-szerű programok az iskolával és március 15-ével kapcsolatban. Mindegyik nap a programok végeztével lesz napközi, illetve ügyelet. (Akit érint: kedden és szerdán edzéseket is tartok.)
Mindegyik nap 8-ra kelkl menni és a teremben gyülekezni (ha előtte mást nem mondunk). Hétfőn és kedden 13.00 óráig lesznek programok. Szerdán 8-tól 10.30-ig záró feladatok, majd 11-től ünnepély lesz, ezért ünneplő öltözék és kokárda viselése kötelező.
Mindegyik napon, a program végeztével (ebéd után) haza lehet menni – de a napköziseknek papírt kell hozniuk ehhez. Ellenkező esetben, ahogy máskor sem, most sem mehetnek haza előbb.
Tanuláshoz szükséges holmit nem kell hozni, de tolltartót, jegyzetfüzetet, tornacipőt kell.
Telefont is szabad,m de használni csak tanári utasításra, vagy engedéllyel lehet.
Mivel holnap ledolgozzuk 16-át, így jövő hét csütörtökön és pénteken nem lesz tanítás.
Holnap, szombat:
Sajnos, egészségi okokból át némiképp módosítani kellett a programot.
Találkozó: 9.00 - az iskola előtt. /új információ/
Onnan együtt megyünk a Bem szoborhoz. Ha én addig teljesen
lebetegednék, akkor Fülepi Károly kollégám és a szülők kísérik a
csapatot.
Ott a feliratot le kell fotózni, illetve egy közös képet készíteni,
amin az osztály rajta van.
A szobortól velem (vagy Károly bácsival) visszajönnek az iskolához
azok, akik a fakultatívvá módosított további helyszín-bejárást nem
tudják vállalni. Várható visszaérkezés: 10.30 - 11.00 között.
Bem Apó szobrától - ha vállalják - a három szülővel az alábbi helyekre
érdemes elmenni és a következő feladatokat kellene/lehetne elvégezni:
- Pilvax Kávéház (Petőfi Sándor utcából nyílik a Pilvax köz)
- Múzeum kert - a múzeumba esélytelen lesz bejutni, de a kertben meg
lehetne nézni a szobrokat. Ezek közül a lépcsőknél látható Vasvári Pál
táblája, azt jó lenne lefotózni.
- Az Astoriánál a Nemzeti Színház helyén új épület található a
szállóval szemben, erről pedig Zsuzsa nénivel már kerestek anyagot,
ezért ide nem muszáj külön elmenni.
- Landerer nyomda - a Szép utca sarkán van egy tábla, azt le kéne
fényképezni, arról lesz kérdés a jövő héten. (talán a neten is fent
van)
- A Városháza a Belvárosi Templom mögött volt /most Katolikus Egyetem
van a helyén??/
- Az Egyetemet sem találhatjuk meg; egy tábla van helyette: gyerek
olvas egy könyvet. /net??/
- Nemzeti Múzeum: amit tudniuk kell: Pollack Mihály tervezte,
januárban nyílt meg; Széchenyi Ferenc adományaiból készült.
- Vár:
- - - - - Helytartó Tanács (Bécsi Kapu után)
- - - - - Táncsics - hol raboskodott /megnézni, lefotózni/
- - - - - Huszárkiállítás a Sikló felé - megnézni, ha marad erejük,
mert sok érdekességet tanulhatnak ott.
Kérem, hogy minden gyereknél legyen személyazonosításra szolgáló
kártya, a szülő neve, elérhetősége, TAJ szám, BKV bérlet, vagy jegyek
az útvonaltól függően, és egy papír arról, hogy a Bem szobortól merre
megy/mehet tovább.
- egyedül, haza?
- iskolába vissza velem /Károly bácsival/?
- melyik helyszínre?
- onnan hazamehet-e egyedül, vagy vissza kell kísérni a sulihoz?
(útközben honnan engedhető el)
Lehet hozni telefont, fényképezni.
Szóbeli és telefonos kérésre SENKI nem mehet haza!!!
A mai órán az alábbi gyerekek jelentkeztek a helyszín bejárására:
- Sindelyes Nóri
- Tóth Kori
- Mészáros-Gelsi Rózsa
- Kiss Hanga
- Grőb András
- Szűcs Matyus
- Szabó Barna
- Turos Peti.
Érdemes lenne ezt is leírni majd a papírra, hogy biztosan tudjuk, hogy ki kivel megy tovább.
A szülők felé a program folytatása és mindaz, amit leírtam, csak egy
javaslat. Természetesen az dönt majd, hogy Ők mit szeretnének, mit
vállalnak. A legtöbb infó fent van a neten, így, ha meghiúsulna a ’bejárás’, akkor is fel tudtok készülni, különösen a Zsuzsa nénitől kapott segítség nyomán.
Köszönettel,
S. Anna
|
Kedves Gyerekek!
A tegnapi informatika órán többségében ügyesen próbálkoztatok a Power Point-os prezentációval illetve a másik csapat a Wordben szerkesztett dokumentumokkal.
A téma az 1848. március 15-i helyszínek voltak. Legnehezebben a térképek , utcanevek beazonosítása ment, ehhez próbálok egy kis segítséget adni.
Szeretném, ha a doksikat szombatra, de legkésőbb hétfőre be tudnátok hozni kinyomtatva vagy küldjétek el nekem, hogy kinyomtathassam hétfő reggelre.
Megkaptam a teljes ppt-t:
-
Matyustól, (Nemzeti Múzeum)
-
Hanga, Leti (Pilvax)
-
Ibrustól (kokárda)
-
Lilla-Rózsa (Nemzeti Színház)
Doksiban
-
Beni (Öntödei Múzeum )
-
Kori, Nóri
Táncsics börtöne még félkész, a helytartótanács még hiányzik.
Akik leadták, azok is készíthetnek még más helyszínről, de a többiekét feltétlen várom!
Ezt a filmet néztük órán:
https://www.youtube.com/watch?v=kC47s4z91_0
Linkek:
Jó munkát!
Szombatra szép időt és jó nyomozást a történelmi helyszínek között! A jövő heti projekthéten hasznos időtöltést, jó szórakozást kívánok.
Mivel a csütörtök ünnepnap, így csak 2 hét múlva találkozunk a számtech teremben.De az elkészített munkákért még szerdán beírom az ötösöket.
|
csütörtök
közép matek: tk 196/10 lerajzolni az A , B , C feladatot szorgalmi a D feladat
emelt matek /tk:203 oldal 1,c,d
alap matek / mf 66/2 feladat 8 db négyzet kivágása egy oldal 1 dm legyen
erika néni angol. 14 szót megtanulni
JUDIT NÉNI ANGOL: TANULNI SZAVAKAT MERT NAGY JEGYRE SZÓDÓGA LESZ HOLNAP!!!!!!!!!!!!!
|
... helyesbítek: KEDDI leckéről írtam... :)
|
Ibrus, a hétfői leckét is pontosítsd légy szíves, a suliban megbeszéltek szerint. Mutattál egy szép színes jegyzetet, aszerint kéne felírni, mert aki nem volt ott az órán, annak nem mond semmit az, hogy "amit írtunk többször leírni..."
A többit is pontosan, minden csoportra kiterjedően, részletesen kell felírni. (segít, ha az "elődeid" munkáját átnézed. :)
Sok sikert!
|
Sziasztok!
Először is feltettem az Irén által készített képeket a Képtárba a bowlingozásról. Köszönjük Irén mégegyszer. Nézd már meg, ha hiányzik valamelyik, jelezd, mert ahogy írtam, lehet kimaradt valamelyik.
Más.
Én nagyon szívesen mentem volna a szombati történelmi sétára, de sajnos hivatalos, munkahelyi elfoglaltság miatt nem tudok. Egy ötlet:: holnap informatikán a gyerekek beazonosíthatnák, megkereshetnék az egykori történelmi helyek mai megfelelőit. Én is utánanéztem ma, számos tematikus leírás, útvonaljavaslat van az 1848-as forradalmi emlékhelyekről, ahonnan könnyedén tudnak infót gyűjteni. Otthon is utána lehetne nézni, de biztos, hogy Zsuzsa is támogatná ezzel a gyerekeket, rejtvényfejtésként is felfogható.
Szép estét,
Timi
|
Sziasztok!
Az Ibrahim által felírt házikhoz egy kis kiegészítés :
Történelem ma nem is volt .
Irodalom: + a szobádról írni egy leírást ( kb. kisfüzet: 1 oldal, nagyfüzet: fél oldal )
Emelt matek: Tk.: 203./ 1. a.b.
Judit néni angol: 10 kérdés + 10 válasz a lapról amit kaptunk
Jó tanulást!
Sziasztok,
Kori
|
[1236-1217] [1216-1197] [1196-1177] [1176-1157] [1156-1137] [1136-1117] [1116-1097] [1096-1077] [1076-1057] [1056-1037] [1036-1017] [1016-997] [996-977] [976-957] [956-937] [936-917] [916-897] [896-877] [876-857] [856-837] [836-817] [816-797] [796-777] [776-757] [756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [Korábbi]
|